Oto materiały z dnia pierwszego:

 

 

Po obejrzeniu/odsłuchaniu nagrania odpowiedz wyczerpująco na poniższe pytania:

  • Czego pragniesz w swoim życiu? (Możesz odpowiedzieć biorąc pod uwagę wszystkie obszary życia: kwestię zdrowia i obrazu ciała, relacji z innymi ludźmi, pieniędzy i pracy/biznesu, tego jak doświadczasz codzienność itd. Możesz też się skupić na jednym obszarze - wybór należy do Ciebie.)

  • Czego jeszcze pragniesz?

  • A poza tym?

  • A teraz szczerze, tylko między nami - a ta jedna rzecz, o której boisz się nawet pomyśleć?

Pamiętaj by pisać jak najbardziej szczegółowo i w formie pozytywnej - czyli czego pragniesz, a nie czego chcesz uniknąć.

Gdy już napiszesz swoje pragnienia, przepisz je w formie dokonanej - zamiast “chcę” - “mam”, “jestem”, “czuję”, “robię”, “doświadczam”, itd.

Dodatkowo - zacznij obserwować swoje myśli, i gdy tylko złapiesz się na tym, że rozmyślasz o rzeczach niechcianych - zatrzymaj swoje myśli (bez besztania się!) i powiedz sobie: “wybieram bardziej wspierającą myśl”. Nie musisz wiedzieć jaka to będzie ta wspierająca myśl, wystarczy, że podejmiesz taką decyzję.